Tråkhumör eller språkhumör? Kreativitet i mitt hjärta, jo man tackar!

Jag hade planer för den här dagen. Ojojoj om jag hade planer!

Plan A. Sova hela dagen. Inte byta om från pyjamas. Se på film.
Plan B. Spela med ekumeniska musikkåren på invigningsgudstjänsten av Katrineholmsveckan. Sen sova resten av dagen och se på film.
Plan C. Spela med ekumeniska musikkåren. Sedan hem och komponera musik resten av dagen.
Plan D. Spela med ekumeniska musikkåren. Starta band med Erik-Arvid. Jessicas Multiorkester. Sedan hem och sova, äta, måla lite ljus med allmogefärg, sedan iväg till KJÖL där bland annat Marie och Helena Larsson kommer vara...
Plan E. Ungefär som plan D men tvivlar på att jag kommer att sova... har inte pysslar heller.. såg en film och satte mig vid datorn istället.. hmm....


Tänkte att jag skulle pyssla lite.. men nej. Inget komponerande och inget pysslande, men när jag skulle uppdatera min status så skrev jag en dikt istället =)


"Hold me in your arms like you'd never let me go.
Put an end to my one mans show.
Whisper in my ears, words so profound and ever so deep.
Kiss the pain away and hush me to sleep.
Be my refuge, my father and my friend.
Love me forever and let this feeling never end."

8/8 -10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0